Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 1 серпня 2016 р. Ощадбанк розпочинає виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток. Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно у разі звернення клієнта і є безкоштовним для нього.
Видача таких посвідчень передбачена постановою Кабміну від 14 березня 2016 р. N167.
Як пояснили "ЗіБ" у Мінсоцполітики, неотримання електронного пенсійного посвідчення (далі - ЕПП) не призведе до неотримання пенсії.
Для отримання ЕПП пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам необхідно здійснити наступні кроки:
Крок 1. Пенсійний фонд
- звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП. Надати до Пенсійного фонду паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи.
Крок 2. Ощадбанк
- через місяць після подання заяви звернутись до відділення Ощадбанку, зазначеного пенсіонером у заяві на виготовлення ЕПП. Надати до Ощадбанку наступні документи:
1) паспорт;
2) довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;
3) довідку про взяття на облік особи, яка переміщується.
Укласти з Ощадбанком договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі Ощадбанку.
Протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом другого та третього року строку дії
ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік.
На виконання вимог чинного законодавства України починаючи з 1 липня 2016 року виплата пенсій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, довічних державних стипендій, що призначені державою внутрішньо переміщеним особам, буде здійснюватись виключно через рахунки та мережу установ і пристроїв Ощадбанку.
zib.com.ua/ua/125044-pensioneram-pereselencyam_pochali_vidavati_elektronni_posvid.html