flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення стану організації розгляду звернень громадян за 2016рік

УЗАГАЛЬНЕННЯ

 

стану організації розгляду звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів.

Виконання Ставищенським районним судом Київської області вимог ЗаконівУкраїни “Про звернення громадян” 

та “Про статус народного депутата України” за 2016 рік

         На виконання Тематики аналітичних досліджень (узагальнень) в Ставищенському районному суді Київської області, затверджених наказом Ставищенського районного суду (наказ № 11-од від 23 липня 2014 року) та планів роботи місцевого суду,  протягом першого півріччя 2016 року Ставищенським районним судом Київської області проводилась певна робота на виконання вимог Законів України “Про звернення громадян”, ст.ст.12, 19 Закону України “Про статус народного депутата України” щодо звернень та запитів народних депутатів України та інших актів законодавства, що видаються відповідно до Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

         Відповідно до ст.22 Закону України „Про звернення громадян”, керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

Прийом громадян у Ставищенському районному суді здійснюється:

-    головою суду щоп’ятниці з 09.00 до 13.00 години,

-    керівником апарату суду щоденно з 09.00 до 18.00 години та щоп’ятниці    з 09.00 до 16.45 години, відповідно до наказу голови Ставищенського районного суду № 1-од від 04 січня 2016 року „Про режим роботи, розпорядок роботи місцевого суду на 2016 рік, та затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку для працівників Ставищенського районного суду Київської області”, а також відповідно до Регламенту роботи місцевого суду, затвердженого наказом голови суду від 05 лютого 2016 року № 3-од, погодженого рішенням загальних зборів колективу Ставищенського районного суду від 04 січня 2016 року № 1.

 Графік прийому громадян з питань, не пов’язаних з розглядом справ (з розгляду заяв, скарг, пропозицій), та графік прийому позовних заяв, скарг та заяв громадян  визначено вищевказаним наказом та розміщено на стендах у приміщенні Ставищенського районного суду та на офіційному веб-сайті суду.

Звернення громадян, які надходять в усній формі та здійснюються на прийомі головою суду, реєструються у журналі особистого прийому громадян.

Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства і розглядаються в порядку, визначеному Законом України „Про звернення громадян”, реєструються в журналі вхідної кореспонденції, відповідно до вимог Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді.

Після реєстрації в автоматизованій системі вхідної кореспонденції, діловодство за зверненнями громадян в суді ведеться згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97р. № 384, із змінами, та реєструється в журналі обліку звернень громадян.

         Письмові пропозиції, заяви і скарги, що надходять до Ставищенського районного суду, реєструються в день їх надходження. На кожне звернення заводиться відповідне переведення з присвоєнням реєстраційного індексу. Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла. На кожне звернення заповнюється реєстраційно-контрольна картка. Всі дані заносять до журналу обліку звернень громадян відповідно до номенклатури справ суду (наряд 1.21.3).

         Індекс письмової відповіді складається з реєстраційного індексу та номера справи (за номенклатурою), до якої підшивається пропозиція, заява або скарга разом з документами щодо їх вирішення.

         У разі одержання повторної пропозиції, заяви, скарги або появи нових документів, вони підшиваються  до даної групи документів.

         Під час формування справ керівником апарату суду перевіряється правильність спрямування документів до справи, їх комплектність.

         Відповідальність за зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами у місцевому суді покладається на керівника апарату суду відповідно до функціональних обов’язків.

         Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами у Ставищенському районному суді визначений затвердженим переліком документів і номенклатурою справ, що утворюються у процесі діяльності суду.

Письмових звернень та запитів народних депутатів України, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг на процесуальні дії суддів, працівників та організацію роботи суду  протягом вказаного періоду до суду також не надходило. 

Протягом 2016 року до Ставищенського районного суду письмових звернень від громадян не надходило.

 Обґрунтованих звернень та звернень, що стосуються організації роботи суду або порушень службових обов’язків та неетичної поведінки суддів, звернень і запитів народних депутатів до Ставищенського районного суду протягом  2016 року також не надходило.

 

Голова Ставищенського

районного суду                                                          Н.М.Марущак

 

Виконавець:

Керівник апарату суду

_____________ Кондренко О.М.

Тел.: 0(4564) 2-26-56