flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Стан організації розгляду звернень громадян Ставищенським районним судом Київської області

Стан організації розгляду звернень громадян, запитів і звернень народних депутатів.Виконання Ставищенським районним судом Київської області  вимог ЗаконівУкраїни “Про звернення громадян” та “Про статус народного депутата України” за перше півріччя 2013 року

            На виконання Тематики аналітичних досліджень (узагальнень) в місцевих загальних судах Київської області, затверджених начальником Територіального управління Державної судової адміністрації в Київській області (наказ № 112 від 16 листопада 2011 року) та планів роботи місцевого суду,  протягом першого півріччя 2013 року Ставищенським районним судом Київської області проводилась певна робота на виконання вимог Законів України “Про звернення громадян”, ст.ст.12, 19 Закону України “Про статус народного депутата України” щодо звернень та запитів народних депутатів України та інших актів законодавства, що видаються відповідно до Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

            Відповідно до ст.22 Закону України „Про звернення громадян”, керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об’єднань громадян зобов’язані проводити особистий прийом громадян.

            Прийом громадян головою Ставищенського районного суду проводиться регулярно щоп’ятниці з 09.00 години до 13.00 години, керівником апарату суду щовівторка з 09.00 години до 17.00 години та заступником керівника апарату суду щосереди з 09.00 години до 17.00 години відповідно до регламенту та розпорядку роботи місцевого суду, затвердженого наказом  від 26 червня 2013 року № 7-од „Про приведення у відповідність Правил внутрішнього трудового розпорядку для суддів та працівників апарату Ставищенського районного суду, про затвердження режиму роботи, розпорядку роботи суду”.

            Усі звернення громадян на особистому прийомі реєструються  у відповідному журналі та розглядаються безпосередньо на особистому прийомі.

            Письмові пропозиції, заяви і скарги, що надходять до Ставищенського районного суду, реєструються в день їх надходження. На кожне звернення заводиться відповідне переведення з присвоєнням реєстраційного індексу. Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла. На кожне звернення заповнюється реєстраційно-контрольна картка. Всі дані заносять до журналу обліку звернень громадян відповідно до номенклатури справ суду (наряд 1.21.3).

            Індекс письмової відповіді складається з реєстраційного індексу та номера справи (за номенклатурою), до якої підшивається пропозиція, заява або скарга разом з документами щодо їх вирішення.

            У разі одержання повторної пропозиції, заяви, скарги або появи нових документів, вони підшиваються  до даної групи документів.

            Під час формування справ керівником апарату суду перевіряється правильність спрямування документів до справи, їх комплектність.

            Відповідальність за зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами у місцевому суді покладається на керівника апарату суду відповідно до функціональних обов’язків.

            Термін зберігання документів за пропозиціями, заявами і скаргами у Ставищенському районному суді визначений затвердженим переліком документів і номенклатурою справ, що утворюються у процесі діяльності суду.

Протягом першого півріччя 2013 року до Ставищенського районного суду надійшло 9 письмових звернень громадян.

            Обґрунтованих звернень та звернень, що стосуються організації роботи суду або порушень службових обов’язків та не етичної поведінки суддів, до Ставищенського районного суду протягом  першого півріччя 2013 року не надходило.

Письмових звернень та запитів народних депутатів України, пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг на процесуальні дії суддів, працівників та організацію роботи суду  протягом вказаного періоду до суду також не надходило.